sobota, 2 stycznia 2016

Tag About Me

Hej! Witajcie na moim nowym blogu! Mam na imię Patrycja. Mam naście lat :). Interesuję się głównie malarstwem, któremu ten blog jest poświęcony. Aby trochę urozmaicić ten post zdecydowałam się na Tag About Me :


Jak masz  na imię?
Mam na imię Patrycja.
♥ Kiedy masz urodziny?
8 kwietnia.
Czy masz chłopaka?
Nie, nie mam.
Ulubione jedzenie?
Słodycze :D
Czy masz zwierzaka?
Mam pieska o imieniu Blanka.
Ulubione miejsce?
Myślę, że jest to dom ponieważ tu czuję się  najlepiej :).
Ulubiona część garderoby?
Nie mam ulubionej części garderoby :)


Mam nadzieję, że będziecie czasem zaglądać na mojego bloga. Do kolejnego postu!

5 komentarzy:

  1. Fajny tag możemy sie coś dowiedzieć o tobie
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/zapomnij-o-mnie-blogmilia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajnie ze cos o Tb jest ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Tag ! Czekam na więcej i oczywiście rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag
    Powodzenia w blogowaniu
    Obserwuje

    http://kinicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag. Powodzenia w blogowaniu!

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń